úterý 23. září 2008

Narvaný víkend

 

aneb Kterak se z kultury stala cool túra...

Na sobotu dvacátýho se toho sešlo nějak moc. Další ročník modelářského soutěžení zvaného E-day tentokrát kolidoval s ne právě citlivě zvoleným termínem podzimního firemního turnaje ve fotbale a já samozřejmě na obou akcích chtěl být. Leč ani já nezvládám býti jednou prdelí na deseti posvíceních, a tak jsem začal dumat, kde by mi bylo lépe... Nicméně okolnosti mi šly trochu naproti, fotbal začínal až od 13:00 a já tedy měl celé dopoledne modelářské soutěžení. Tedy abych byl úplně přesný - někdy po osmé hodině ráno jsem dorazil do Butovic, vybalil modely a šel nakupovat. Během sobotního dopoledne jsem jen obešel prodejce, po kteréžto procházce mi zmizelo z peněženky patnáct stovek, a prohlídku vystavených modelů nechal až na neděli.

Cimrmanovský úkrok stranou k tomu fotbalu. Mínil jsem tomu původně věnovat samostatný článek, leč vzdor solidnímu umístění mam potom v hubě nějak kyselo. To pravděpodobně hned ze dvou důvodů. Snad géniové zodiakální snad osmapadesátá vyšší inteligence, spikly se proti mně. Třeba se v nepřátelském znamení štíra střetl mikrokosmos s makrokosmem... zkrátka Galahad byl v sobotu vyhlášen kopytem turnaje. Tedy nebyl, ale klidně by mohl být. A pak ten debriefing... z důvodu nedostatku vhodnější kořalky popíjeli jsme griotku, díky čemuž se osazenstvo hospody brzy dočkalo koncertu kultovní death-metalové skupiny DooVanBlade. Vzdor jednotvárnému repertoáru dala několik přídavků...

Tak tedy. V neděli jsem se opět vypravil do Butovic. Tentokrát ale až po obědě. Prošel jsem se mezi stoly s vystavenými modely, něco málo těch nejhezčích nafotil, po ukončení soutěže sebral svoje kousky a šel domů. Celkově se dá říct, že to byl povedený ročník. Modelů bylo dost, jen málo z nich se mi nelíbilo. Dokonce i Spitfirů bylo k vidění celkem uspokojivé množství (ale stejně jsem tomu radši pomohl). jediné, co mne kapánek zklamalo, byl stánek těch angličanů, co jsem u nich loni koupil tohle. V sobotu jsem na soutěž šel s tím, že si odtud nějaké to kvalitní čtivo odnesu zase a oni ty saláti neměli nic... Chtěl jsem tu nechat několikero fotek, leč všechny pokusy o separaci toho nejlepšího selhaly (nevyvoleného zbytku mi bylo líto), a tak jsem je všechny fouknul SEM.

5 komentářů:

  1. To je obrázkůůůů! Tos udělal dobře, že jsi neseparoval. Uvažuji, že to začnu dělat také tak, na blogu je těm fotkám jaksi těsno.

    OdpovědětVymazat
  2. A poznal jsem tam jakýsi identifikovatelný tančík na těžce vyráběném kousku kulatiny;-) Paráda. Já to obdivuju.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezky, nejvic se mi libil izraelsky Mustang s otevrenym motorem. Netusil jsem, ze se tohle u modelu dela...

    Ja sice modely nefotim, ale kdyz mi jednou jeden malem prejel nohu, neodolal jsem :) http://www.vejrazka.name...et2.html

    OdpovědětVymazat
  4. Báro, no právě. A vymejšlet, jak ty fotky pojmenovat, aby se jména neopakovaly, to je taky někdy sranda...

    Kamio, tos identifikoval pouze jeden z mých dvou modelů...

    Jirko, mě se ten Mustang taky líbil a jestli si tu zrůdičku někdy postavim, tak bude mít na křídlech Davidovy hvězdy... Už méně se mi na tom ale líbí to, jak je to rozřezaný. Mě to na tom nějak ruší...

    OdpovědětVymazat