středa 18. června 2008

Nováček

 

...ale dobrej...

Já stejně věděl, že ho ukecám. Petr3342, takřečený Pardubičák, který mi onehdá udělal bordel v názvosloví tím, že se přestěhoval... Tak ten si dneska založil weblog. Psaní zahájil roztomilou veršovánkou věnovanou Českým Drahám a tak očekávám, že obzvláště někteří bloggeři na ni briskně a především nadšeně zareagují (že jo, Kopřivo).

Já očekávám (a Petra jsem v tomto smyslu již dostatečně důrazně informoval), že se na tom weblogu krom básniček (které on psát zřejmě celkem umí) čas od času objeví nějaký model, abych si tu s nima nedělal ostudu sám. No ode mne vše - buďte na něj hodný nebo prej uvidim ten tanec...

7 komentářů:

  1. jen aby jsi nepřechválil... ( červenání )

    OdpovědětVymazat
  2. no jo no,já taky tancuji nerad ,-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hele Petře...daruji ti chválu a jak známo, darovanému koni i z prdele voní. Tak neremcej!

    Gombo, já tancuju v sebeobraně...

    OdpovědětVymazat
  4. Hele, ale on tu básničku asi smazal! Cos mu o mně řek?!

    OdpovědětVymazat
  5. Kopřivo, fakt smazal......je tu novej, asi se někde ukliknul. Já do něj kopnu, aby to napravil;-)
    A co bych mu jako měl řikat? Ty k ČD chováš tak hluboký city, že prostě nešlo tě nezmínit...

    OdpovědětVymazat
  6. Galahade, ty vostudo !to by ti nebylo blbý, kopat do polovičního mrzáka... ???

    nikde jsem se neukliknul, jen na hlavní stránce mám nastavené jen tři příspěvky...
    stačí vlézt do příslušných chlívečků, ono to tam je ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Petře......nebylo. Je větší a navíc má sakra dlouhý berle...

    OdpovědětVymazat