neděle 11. listopadu 2007

Já bych chtěl mít tvéééé fotóóóóó...

 

...v zánovním písíčkuuu...

Nezbláznil jsem se, kdybyste se chtěli zeptat. Ono to prý lze pouze jednou, takže já už mám vybráno... Ale něco po vás budu chtít. Nemáte někdo představu, jak v takové první polovině čtyřicátých let vypadala zařízení pro jaderný výzkum? A když říkám vypadala, myslím tím VYPADALA, ne FUNGOVALA... Funkčínch schémat je plnej Gůgl, bohužel právě ty mne nezajímají. V nadpise zmíněné fotky by byly ideální řešení...

Víte, chci si to postavit ve sklepě... cyklotron tam ještě nikdo neměl...

11 komentářů:

  1. pro galahadposlala jsem tvůj dotaz na místa zasvěcená - snad se ozve, pomůže, pošle. To abych neztratila svou tvář .

    OdpovědětVymazat
  2. Billy...tvář asi těžko ztratíš. V mých očích ještě žádnou nemáš... *úsměv*
    A děkuji mockrát. Ty máš nějaký známosti na FJFI?

    OdpovědětVymazat
  3. Čoveče......kdybych si z toho ještě mohl udělat představu o tom, jak je to velký a čim to stojí na zemi...bylo by to dobrý ...dík...

    OdpovědětVymazat
  4. Nejsi tynějakej náročnej spotřebitel?

    OdpovědětVymazat
  5. Ty si chceš ve sklepě postavit atomovku?? ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. pro galahadTak místa vyšší se neozvali:(...promiň

    OdpovědětVymazat