pondělí 29. ledna 2024

Jak mi bylo čtyřicet

 ...a už zase neni...

"A co piješ?" zeptal se mě Mrtvý muž z Yossarianova stanu, když si definitivně ujasnil, že v pátek muže na pivo. Piju Myslivce, ale to neni důležitý, zejména proto, že taková informace není zcela kompletní. Myslivce preferuju do placatice na vejšlapy, jinak piju všechno, co teče - klidně i mlíko nebo vodu.

Důležitý je, že já totiž loni při organizování třídního srazu objevil kouzlo facebookových událostí, který to obepisování lidí docela příjemně zjednoduší. A využil jsem je i teď, když jsem si u příležitosti svých čtyřicetin usmyslel, že by bylo fajn si dát pár škopků i s lidma, který třeba nevídám úplně běžně. 

A tak jsme šli prostě s klukama na pivo. Sestava byla nakonec vcelku skromná, dostavili se kolegové Jezevec, Kavárník, Svědek, Binární a již zmíněný Mrtvý muž z Yossarianova stanu. Avšak k dobré zábavě to postačilo a na každýho zbyla o něco větší porce narozeninovýho dortu, který nám zastoupila pomalu pečená burgundská šunka, který to pochopitelně strašně slušelo, dokonce i bez svíček.



Nesmíte se na mě příliš zlobit, že si fakt nevzpomenu na všechny ty veselý historky, který jsme si vyprávěli, ale byli určitě hrozně dobrý. Víte třeba, že v jednom nejmenovaném žižkovském nevěstinci si přes den přivydělávaly vařením obědů? Nevíte? ...tak už víte.
Já v každym případě příliš nevim, co bych vlastně dál psal, jelikož jsem se tu ze všeho nejvíc nechal trochu unést dojetim nad vcelku prostou skutečností, že mě ty lidi rádi viděli a vesměs se snažili mi udělat radost.

No jasně, že všichni alkoholem. Ale čim je člověk starší, tim lepší si kamarádi mužou dovolit, řikala jedna strašně chytrá žena... ;-)

"Náš útulný interiér, přátelský personál a velký výběr pochutin a nápojů vyloženě láká k příjemné relaxaci..."

 



12 komentářů:

  1. Co dodat, vše nej! Nevím, jestli se Myslivec nakonec dostavil, ale na fotce identifikuji hajnýho Robátka, nejspíš po zásahu jelena Větrníka:)
    Jo a nevaří ty žižkovský štětky pro školní jídelnu nejmenované ZŚ? To by tak odpovídalo, že jejich hlavní pracovní náplň je někde úplně jinde....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslivec se dostavil, ale do dění nijak nezasahoval. Hajnýho Robátka takhle zmohl rakouský námořnický rum.
      ...mimo jiné... O:-)
      Ty štětule hele nevim… Jak jsem pochopil, mělo by to prej bejt už docela dlouho, co byla tahle raritní kombinace služeb na Žižkově k vidění. Tim pádem ovšem nelze vyloučit, že si to vysloužilý panenky napsaly do CV jako rekvalifikační kurz...svého druhu... A školní jídelna snese skoro všechno.

      Vymazat
  2. Taky jsme slavily :)) u nas se teda pisklata sjely popkornem, nazdobily se a zpivaly v koupelne … ale finale bylo podobny. Nektery kusy odpadly v divnejch pozicich :)

    Dort byl nadhernej, slintam vic nez nas pes.

    Vsechno nejlepsi!
    IK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sjetej popkornem jsem ještě nebyl a nemyslim, že se mi poštěstí, vzhledem k tomu, že ho vlastně nejim… Ale děti jo - ty se tim umí nacpat, div že jim to neleze ušima ven...
      A na dort slintáš správně... To nahoře je jeden z mála obrázků, který mi dokážou předat i čichový vjemy. A jedinej, kterej dokáže předat ty příjemný... :-D

      Vymazat
  3. A to patřil k nejvzornějším hostům, vždy umyté a učesané vousy, s nevinným výrazem, dokonce se vrchnímu musel dříve prokazovat průkazem, mj. s příjmením Robátko, uvedené povolání hajný, že už mu bylo 18. To, jak explicitně doložil, že schody jsou typ lehátka je plus, ale fakt, že zmizely veškeré zásoby Austrian Empire Navy Rumu, už tak veselý není. Str. Fan.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zejména jsem rád, že sis všiml těch učesaných vousů, jelikož to mi vždycky dá nejvíc práce.

      Vymazat
  4. Ty všechno dobré a krásné přeju! Hodně povedených výšlapů, úchvatných modelářských výstav, skvělého jídla i pití a ještě lepší společnosti :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. :-)
      Myslim, že všeho bude dost... Ostatně jsou to všechno věci, který si člověk může zařídit. ;-)

      Vymazat
  5. Čtyřicet?! Takový mlaďas! Tak všechno nej a ať se daří.!!!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Což o to, já mladej jsem.
      ...akorát už dlouho... :-D

      Vymazat
  6. To je skvělá odpověď, 👍použiju ji, hned při první pŕíležitosti.
    A já už jsem hodně dlouho mladá😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to není úplně z mý hlavy, ale už vim kulový, kde jsem to prvně zaslechl. :-)

      Vymazat