úterý 2. srpna 2022

Víkend o slámotě

aneb Testujeme játra

V pátek jsem šel ostrovnímu kamarádovi na koncert. Když dohráli svou denní dávku punku, dopili jsme nějaký piva, co jsme tam měli rozdělaný a vyrazili na Žižkov do Necropolis zhodnotit večer a vyvodit z něj nějaký ty společensko-politický důsledky. Program schůze byl náročný, já k němu vypil tři nějaký polotmavý 14°, který mi maličko foukly pod tašky, takže jsem si musel jít na chvilku hajnout na gauč. Těch je v daném podniku naštěstí tolik, že jsem mohl mít každej úd na jinym, kdybych se uměl patřičně rozdrobit. Domů jsem vyrazil v 5:23, pěšky, svěžím deštíkem. Vyspat jsem se pak mohl do růžovoučka, jelikož obydlí bylo prosto rušivých elementů.
V sobotu jsem šel k Dandům na pivečko s kamarádem, co mi svědčil na svatbě a býval by to určitě neudělal, kdybych tehdy věděl, že je slávista (Platí takhle ta svatba vůbec?). Zřejmě, aby mě dobře naladil, mi hned zkraje sdělil, že si vsadil na nedělní zápas mezi Spartou a Libercem, konkrétně tisícikorunu na Liberec. Avšak nevadí - díky výkonu, jaký v řečeném zápase Sparta podala, má můj dobrý přítel spoustu peněz na to, aby mi svůj nedostatek taktu vynahradil. Hospodu jsme ve 23:00 zavřeli takový ještě nedokalený, pročež jsme se vydali hledat místo, kde bychom to ještě doladili. To se nám po překvapivě nekrátkém snažení podařilo díky podniku U sta rán, kde se hrozně pěkně koukalo na obě přítomné servírky. Ty jsou kapitola sama pro sebe, protože když se představily, najednou jsem si připadal jako ve vídeňský kavárně někdy okolo roku 1900 - Annemarie a Josefína se jmenovaly. Tenhle podnik jsme následně taky zavřeli, to už bylo zhruba okolo 2:00. V neděli ráno jsem vstal někdy okolo 13:00 a bylo mi dobře, jako ostatně celý víkend.

Stručně řečeno to byl víkend hodný čerstvého dospělce. Jelikož mně ale táhne na čtyřicet, můžete hádat, kterou půlku jsem si vymyslel.

4 komentáře:

  1. Myslím, že vyhrál Liberec, těch polotmavejch bylo nejmíň 10, Annemarie a Josefína jsou vyžilý vídeňský prostitutky a bylo ti ultimátně blbě celej víkend! V opačném případě by ti netáhlo na 40.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě, že Liberec vyhrál. Právě díky tomu má teď můj dobrý přítel spoustu peněz na to, aby mi vynahradil svůj nedostatek taktu... :-D

      Vymazat
    2. No dobre, to byl nedostatek me pozornosti. Ale dalsi body jsi nerozporoval, aspon v tech klicovych jsem se tedy trefila!

      Vymazat
    3. No dobřééé...tak jedno po druhym.
      Liberec jsme vyřešili.
      Polotmavý jsem tři platil. Uznávám, že počet placených a počet vypitých se mohl lišit. Ovšem lišil-li by se tebou naznačeným směrem, nutně tam potřebuju jít zas! ;-)
      Historii Annemarie a Josefíny neznám, klidně to tedy vyžilé vídeňské prostituky být mohly.
      ...za předpokladu, že řemeslo začaly praktikovat tak v osmi letech... :-)
      Blbě mi zcela jednoznačně nebylo.
      ...a občanka řiká, že mi do těch čtyřiceti zbejvá zhruba rok a půl...

      Vymazat