sobota 3. června 2006

Kacířská

Já ani nevim, jak dopadly volby. Já vim - je to ostuda. Ale na svojí obhajobu bych chtěl říci, že je to stejně fuk, bordel tu bude stejně.
Včera zvečera jsem si s Binárním vyměnil jeden či dva maily, v nichž jsme se celkem bez většího handrkování shodli na tom, že tyhle volby se prostě bez opice neobejdou. Ačkoliv naše politická scéna má pofidérní úroveň tak nějak pořád, letos to stálo obzvláště za bačkoru... Nenašel jsem nikoho, koho bych mohl volit s pocitem, že to bude lepší. tak jsem prostě volil ty co minule a doufám, že to nebude horší...

No a jak teď tak koukám na ty povolební čachříčky, napadá mne jediná věc:

Vsaďte se o co chcete, že Kalousek zase bude ve vládě.

13 komentářů:

  1. do předem prohranejch sázek nejdu ...

    btw: střízlivět budu až někdy kolem neděle ...

    OdpovědětVymazat
  2. Asi takhle kámo......já když si tohle uvědomil, tak jsme si otevřel novou láhev. Když to dobře dopadne, tak vystřízlivim, než pudu v pondělí odpoledne do práce...

    OdpovědětVymazat
  3. Co to plandáš za zmaty?Kalousek zatím ve vládě nebyl. Chtěls´ nejspíš napsat Kalouskovci, ne?

    OdpovědětVymazat
  4. Teo......nechytej mě za slovíčka. Když oba víme o čem je řeč, tak o jakých zmatech tu meleš?

    OdpovědětVymazat
  5. Blbě dopadly, blbě. A na tom se asi shodneme všichni.

    OdpovědětVymazat
  6. I když každej z jiný strany......nicméně mam dojem, že Topolánek se může cejtit vo chlup blbějc než Paroubek, protože mu to jeho vítězství je ve finále úplně k ničemu...
    Naproti tomu Paroubek si nejspíš fackuje za to, že si v Praze vzal za volebního xichta zrovna Ratha. Jeho nebejt, asi by nebylo ani toho asi 15% rozdílu...

    OdpovědětVymazat
  7. No zase na druhou stranu - ODS volby vyhrála... Nebýt poměrného systému... Já vím, já vím - zavedla ho ODS, tak si teď můžou trhat vlasy...

    OdpovědětVymazat
  8. ¨Vyhrála......ale k čemu jí to je?

    OdpovědětVymazat
  9. No... je na tahu:http://ateo.cz/frame/phpgal/pict//4.919.jpg
    Paroublbek se "totalitně" demaskoval, takže už "téměř" všichni (co vidí očima a slyší ušima) vědí, co je zač:
    http://ateo.cz/frame/phpgal/pict//2.600.jpg
    Kontrolní otázka:
    http://ateo.cz/frame/phpgal/pict//2.599.gif :o)

    OdpovědětVymazat
  10. Co ti na to mám říct, člověče......s Photoshopem umíš...

    OdpovědětVymazat
  11. To je poměrně jasná odpověď...

    OdpovědětVymazat
  12. No mě taky bylo jasný, že se tam Kalousek bude cpát. No já nevolil, protože ani ti co jsem volil minule mě letos neseděli. Jednoduše a prostě nikdo. A dávat hlas jenom, protože můžu volit tak na to prdím.

    OdpovědětVymazat