středa 27. června 2012

Stěhování


Samozřejmě, že mě to dostihlo také. Jelikož se narozdíl od Helenky nepovažuji za národní kulturní poklad, nijak zvlášť mne nepřekvapilo, že konec bloguje spláchne i můj mlejnek. Jako mnozí i já si pořídil zálohu, kterou najdete na galahad.ex-bloguje.cz. Časem přesídlím jinam - pravděpodobně na mlejneknamaso.blogspot.com, kterážto adresa již chvíli existuje, ale zatím na ní nic nenajdete... Tak se tam časem třeba potkáme... Případně jinde. Ale to už se dozvíte tam... Časem... ;-)

2 komentáře:

  1. Hodím si to do čtečky, třeba se mi tam někdy zjevíš :-). Nejhorší pro mě je ten přesun obrázků ze smazaného blogu, také nevím, kdy bude čas to zrestaurovat.

    OdpovědětVymazat
  2. No... pro mne to asi bude příležitost opravit špatně vložený obrázky, protože tady jsem se na ně vyto...víš co:-)

    OdpovědětVymazat