pondělí 23. ledna 2006

Narozeniny

To to uteklo docela fofrem...
Je to něco přes rok, co jsem objevil tenhle weblog, začetl se do něj, abych se tu řezal smíchy, jindy se zamyslel.
Je to rok a den, co mne jedno to zamyšlení vedlo k tomu, že jsem napsal
autorovi poměrně rozsáhlý mail, v němž jsem mu sdělil svůj názor na
věc. Z toho mailu se stala celkem dlouhá diskuse, na jejímž konci mi
byl předložen návrh: "...a mimochodem, podle vašich reakcí si říkám,
jestli by i vás nebavilo pořídit si weblog..." Svou reakci si už
nepamatuju (já si nepamatuju ani ten návrh, ale ten jsem, narozdíl od
té reakce, ještě našel v mailovce), ale stručně by se dala popsat jako
takové to "Když já neviiiim..."
Je to rok, co se mi ten návrh rozležel v hlavě a já si ten weblog
založil... Čtenářů mám poskrovnu, ale nijak si nestěžuju neb jedno z
mouder, která mi byla předána, říká, že čím víc čtenářů, tím větší
šance narazit na idiota. Mezi lidmi, kteří pravidelně chodí ke mně, se
žádný nenašel... Diktátor Binární, Cvokař Kyklop, rejpal aTeo, romantička Jana, mudd,
...všechno-jen-ne-růžová Kopřiva,... no všechny je jmenovat nebudu, když
tak si je (nebo se;)) najdete v odkazech... ale všichni do jednoho mají
úroveň. Doufám tedy, že jsem svého bloggerského guru nezklamal, když už
mne do téhle kratochvíle uvrtal...
Pár článků, které vám o mně řeknou nejvíc:

Co mě baví:
Spitfire
Centurion
Pigment navíc
Alien vs. Galahad

Co mě drtí:
Ještě k těm svátkům
Víte, co to tady smrdí

Co poslouchám:
BOLT THROWER
Modlitba válečníka
Tykve

Stalo se mi:
Jak se mi dostala servírka na talíř
Jsem bohatý
Viděl sem je živý

Kroutim hlavou:
Tookie
Tak to je bomba
Pánský tanga

A tohle teď nosim:
Neodolal jsem

Tak to by mohlo stačit...
Vlastně ne, timhle do vás tepu:
Crayfish

9 komentářů:

  1. Nechci se opakovat, ale mám pro tebe stejný vzkaz jako Helena :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hergoot...a mě už ten rum ze soboty došel ...asi si skočím pro další když je co slavit :o)

    OdpovědětVymazat
  3. :-DHelenko, díky moc...;o)

    Azízam, jsem napjatej jak struna...

    Binární, je to blbý, ale mě už taky dochází. Teď už tady mam tak akorát do čaje...:o)

    OdpovědětVymazat
  4. galahade,tak cink ;) a fůry dobrého ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Jani......díky moc...

    OdpovědětVymazat
  6. Tady máš k výročímlejnek na maso: http://ateo.cz/frame/phpgal/pict//4.805.jpg :o)

    OdpovědětVymazat
  7. galahade,zaneprázdněn neodkladnými záležitostmi, přicházím až je svíčka na dortu sfounkuta, hýčkaná elita obejmuta, dort snězen a všechno šampaňské vypito. Ale ani to mi nebrání pozvednout na tvou počest sklenku skvělé irské whiskey a popřát ti hodně dalších úspěchů v psaní, chuť na dobrou muziku, ženský i eroplány. A stálé zdraví! :)

    OdpovědětVymazat
  8. :o)aTeo, to je ale pěknej mlejnek... Děkuju moc

    anquetile, šampaňské nemusím, jelikož to má moc bublinek, které mají tendenci stoupat do nosu a tam já je nerad ;o) Přípitek irskou tudíž považuji za naprosto ideální...

    OdpovědětVymazat